Thursday, November 17, 2011

mama punya naluri

Salam Jumaat semua!
Just a short entry kali nie.Saya cuma nak kongsi dengan mummy2 kat luar sana yang ada anak2 yang kecil lagi macam princess saya tu.Agak2 kalau sekolah diorang buat lawatan...korang kasi tak?Yelah kan nak lepas anak kita dekat orang.Berat rasanya...n itulah yang saya rasa bila nak lepaskan auni tadi dekat sekolah dia hari nie.Dari rumah saya dah sedih...bukan sbb apa pun.Sbb saya rasa auni baby saya ngan hubby lagi.Walaupun hero dah ada...tapi dia tetap manja.Dan of coz lah kan.Mama nie memang lebih sikit emosi dia.(isk...malu jerk).So...hari nie dia ngan kawan2 gi round2 KLCC n last party n happy2...dekat McDonald's.Sure gumbira sesangatlah princess saya nie.Ok...nanti saya upload picture2 dia ngan kawan2 dekat sana.So...that all...happy holiday!Take care n have a good mood ok!

0 ulasan:

previous next home