Tuesday, November 22, 2011

Tahniah Harimau Muda



Salam semua.
Yahoooooooo...alhamdulillah...kita dapat kekalkan lagi gold medal tu.Tahniah...congrats to player2 kita yang bertungkus lumus mempertahankan maruah negara yang sememangnya tercalar dari awal lagi.Puas hati sebab dapat diamkan hampir 3/4 stadium Bung Karno yang rata2nya dipenuhi oleh penyokong2 Indonesia.Walaupun Fan kita hanya ramainya bersamaan sebuah bas jer...dan tentunya suara diorang pun tenggelam dalam lautan manusia yang ada tu..tapi semangat dan kekuatan yang ada dalam diri kita tu melayakkan kita untuk menang,Thanks to our Captain,Badrol n of courselah Hot Keeper nie KFCM.Yang lain2 juga n coach terima kasih banyak2.Saya dari semifinal hari tu memang tak boleh nak tengok.Bak kata Dato' Siti..tengok bola nie boleh buat senaman kecut perut.haha.Memang pun.Dari awal game sampai akhir, saya tak boleh duduk diam.Lagi2 jiran pun memang jenis semangat.Gol sikit jer...satu rumah menjerit.Meriah sungguh.Itu belum lagi yang terjerit2 kalau gol tersasar.Aduh...riuh rendah rumah dibuatnya.So untuk final semalam...awal2 lagi saya dah cakap dengan husband nak duduk dalam bilik jer.Takpelah kalau saya duduk dengan princess n hero.Layan diorang main.Tuk tengok Malaysia lawan Indonesia live memang tak boleh lah.Tapi akhirnya penantian 120minit tu berbaloi.Game yang paling lama saya rasa.So pada team Harimau Muda....aummmmmmmmmm.Good luck untuk game dengan Syria!



0 ulasan:

previous next home