Sunday, December 4, 2011

Aku MAHU...baca Buku

Salam semua! Check out saya punya koleksi terbaru buku Ain Maisarah nie.Memang suka sangat tulisan dia.Since baca 1st book dia dulu,saya dah terjatuh suka kat semua buku-buku dia.Macam budak-budakkan?Yup...rasanya saya lebih senang baca hasil tulisan dia.Penuh watak-watak yang seakan-akan hidup.Bahasa yang simple dan tak pening nak fahamkan.Itu penting okey!Walaupun tidak sesuai dengan age saya...yang baru 26t nie.Taklah terlalu TUAtuk like-like buku2 macam nie.Banyak author yang saya dah baca tapi dia nie jer yang saya rasa boleh follow tulisan dia.So ini adalah sebahagian buku2 dia yang saya kumpul,yang saya baru beli masa Pesta Buku Kanak-kanak hari tu dekat Library Kuala lumpur.Tapi as usual lah...saya tak ada masa nak baca lagi.Terutama sekali buku Impiana Finale tu.Hehehe....sorry to my cousin Mira yang nak sangat baca buku nie.Saya nak habiskan baca dulu ok.Tak tahulah bila masanya...tapi impian sebelum tahun depan dapat habiskan baca....cehh...macam impian tahun baru jer bunyinya.Of course tak sabar nak tahu ending citer yang tak kan disambung nie.Sob..sob...sedih sebab siri nie dah tamat.Well...kalau citer nie divisualkan mesti MELETOPPPP!

0 ulasan:

previous next home