Friday, December 2, 2011

Ombak Rindu





Salam semua.
Hujan di petang hari ini membuatkan kita rasa tak sabar nak balik rumah kan!Okey memandangkan esok cuti...sure ramai yang berkira2 nak tengok filem Ombak Rindu nie.Novel dia saya baca time sekolah rendah dulu.Punyalah lama baru dapat tengok cerita dia.Dari komen2 yang saya baca kat wall FB semua cakap ok,sedih,best,syok,meleleh airmata.Betul ker?Kalau nak tahu kena tengok sendirilah kan.Tapi saya rasanya tak boleh nak tengok kat wayang tu.Mana taknya...buatnya auni n ameer lawan panjat tangga wayang tu...parah saya.Kena tunggu citer nie kat Astro First jer lah.Tengok ngan diorang sambil makan2 keropok ker...aiskrim ker.Janji anak-anak boleh duk diam.Btw...kalau saya baca novel dia dulu..memang saya menangis baca.Ulang banyak kali pun sure nangis jugak.Time tu saya selalu bayangkan siapalah yang boleh bawa watak Izzah dan Hariz.Sebab bagi saya watak tu istimewa sangat,terlalu banyak emosi terutama Izzah.Kalau saya memang takde hero lain time tu..sure Farid Kamil jer.Kenapa dia?Sebab dia banyak karisma.Boleh bawa watak nie.Tapi Aaron pun ok apa.Kalau tak takkan Osman Ali pilih dia kan?Saya harap filem nie tak mengecewakan.Memang susah nak visualkan emosi dalam novel dalam diri pelakon.Kita sendiri pun kadang2 susah nak keluarkan emosi.Muka tu sama jer.Baik happy,marah,blur...sama jer.Hehe...ada ker manusia macam tu.Adalah kot ek.Jadi pada sesiapa yang sudah,akan,belum tengok tu...pastikan korang bawa happy keluar dari wayang tu yer.Mana yang nangis terlebey tu...pastikan beg korang ada tisu lebih jugak.haha.Weekend nie nampaknya tak plan lagi nak kemana.Will update kat korang nanti if terjalan2 kat tempat yang best ok.So..hepi holiday!Take care n jgn lupa solat k!


0 ulasan:

previous next home