Tuesday, October 18, 2011

Kerja oh kerja!

Salam semua!
Happy Tuesday All.
Hari nie baru saya ada masa nak borak-borak ngan korang kat wall nie.Minggu lepas saya sibuk sikit.Almaklumlah kalau majalah batu masuk,saya mmg kelam kabut sikit.Kerja di bidang majalah nie macam tu lah.Kalau editor2 kat atas tu bz kejar dateline, saya pula bz untuk packing dan post majalah.Semua mesti xsabar nak tunggu majalah sampai tepat pada masanya.Ini pun dah terlewat 2 hari dari tarikh biasa.Mistake saya sendiri yang suka tangguh2 buat kerja.Kebetulan pula bos kewangan nie cuti menyambut menantu sulungnya(nanti saya upload pic wedding anak dia).2 hari pula staff2 baru kursus.Jadi saya tak cukup tenaga nak packing majalah nie.Mujur ada adik yang comel(nama dia Puah)...yang tgh cuti sem sekarang tolong.Dia nie gantikan saya jap time saya cuti bersalin dulu.Dah cekap dah buat keje2 nie dan dia tau apa nak buat.So saya tak risau sangat.Ringan sikit rasa kerja tu.Boleh saya fokus dekat belian buku2 kat website lak.So oklah...till now yer.

0 ulasan:

previous next home