Monday, October 10, 2011

Weekend!

Salam semua!
Firstly mulai hari nie saya tak boleh nak membahasakan diri aku-aku lagi.Hubby saya cakap tak manislah mama cakap camtu.Cuba guna saya, i ker.Elok sikit bunyinya.Ok-ok fine!Ini kan blog saya so suka hati sayalah.Haha...mahunya saya jawab macam tu dekat suami saya.Tak cium bau syurga saya tau.So saya sound sweetkan?Kalau tetiba ter 'i' atau 'you' tu biasalah.Bila sudah start membebel dalam blog nie bukan sedar apa pun.Erm...background muzik nie bestlah pulak.Aisheteru by Zivilia.Suka lagu nie sbb my hubby suka sangat dengar.(lagu tema Cinta Melody).Orait apa yer nak story kat korang.Ok sabtu lepas saya duduk rumah jer dengan hero while hubby pergi majlis akad nikah one of our staff kat ofis nie.Princess jer temankan dia.Mula-mula tak nak kasi dia pergi sbb takut hubby tak boleh nak kawal tapi balik tu hubby citer yang princess baik sangat.Ikut jer cakap papa dia.Siap tolong jagakan beg kamera papa lagi.Ala-ala nampak sangat princess tu dah makin besar dan matang.So sabtu tu malam kami keluar jap ke Sri Gombak.Member hubby yang rapat jugak ajak makan2 rumah dia.Siap bbq lagi...yang bestnya semua tu kami jer habiskan.Kenyang yang amat.Esoknya kami mmg plan nak bawa anak-anak ke Aquaria.Princess dah besar sikit...so senang nak bawa dia.Ameer takpe dia mmg good boy.Cayang sangat kat hero nie tau!Pukul 11pg kami sampai sana.Kami gi ngan my BFF since dr kolej lagi.So saya tunjuk kat korang yer gambar-gambarnya.Opss...lupa nak gi tau lak.Ticket price dia tak mahal pun.Adult Rm35  n children bawah 3 tahun free jer!Ok lah kan price dia.Berbaloi masuk dalam tu.Tenang n sejuk jer rasa


princess mama

my besties

auni..auni..

hero with aunty farah

excited tgk kolam tu

mama dengan hero n princess

ouch...besarnya

independent girl

pari!

diver yang best dapat join dengan ikan2 tu

their tummy have bb to born!

me=hubby

love u!

0 ulasan:

previous next home